RSS Feed

Serang Selagi Ada Cara

semalam aku bersembang dengan seorang rakan. tentang mara tentang tajaan dan tentang pengalaman. agak panjang dan lebar lah juga. dia sekarang mengalami satu masalah apabila mara tarik balik tajaan untuk sambung belajar ke luar negara atas pelbagai alasan. owh memang macam cibai. hati dan bunga-bunga nak berwinter sonata dan malam termimpi-mimpi nak naik kapal terbang tapi tup-tup pelamin anganku musnah. sembang punya sembang dia bagi aku satu link.


http://www.unikltipupelajar.blogspot.com/


ini cerita tipu ke? ini cerita bohong ker? mana students uniKL? cakap sedikit tentang pengalaman korang. tak salah kan berdiskusi. aku bukan ahli ilmiah atau ahli politik. tapi dia sedikit sebanyak terkena jugak pada aku.


pendapat korang? sila baca pada laman sesawang di atas dan kongsi bersama aku.


terima kasih.


Iron Maiden - Die With Your Boots On.

0 lagi menulis!:

Post a Comment