RSS Feed

pernah..

pernah.
memang pernah jatuh cinta
tetapi belum sehebat ini
belum sekuat ini

pernah.
pernah juga dikecewakan
tapi belum pernah serik
dan ingin dicintai dan mencintai lagi

terima kasih
itu saja ucapkan yang dapat diucapkan
kerana telah bertemu kamu
kerana telah menemui kamu
dan kerana telah memberi cinta itu

aku sayang kamu
itu ucapkan yang akan ku ucapkan
hari hari kamu akan menerimanya
sehingga kamu merasa bosan
dan tidak menginginkannya lagi
kerana aku selalu cinta akan kamu

saya rindu awak
ini juga saya ucapkan kadang-kadang
bukan sebab saya tidak rindu awak hari-hari
bukan sebab saya lupa pada awak
tetapi pada hari hari saya bukan saja rindu pada awak
malah lebih pada itu dan tak terungkap dengan kata-kata

saya pergi dulu.
bukan saya tidak cintakan awak
bukan saya tidak perlukan awak lagi
bukan sebab saya sudah ada orang yang lebih baik dari awak
tetapi seseorang yang lebih sayangkan saya memanggil
dan saya perlu pergi kerana tiada siapa boleh lari

dan awak jangan terkejut jika hari terakhir saya
saya akan katakan
aku sayang kamu
saya rindu awak
dan cuma sedikit saya tambah
saya pergi dulu.

12 lagi menulis!:

Anonymous said...

haha. jiwaaaang lah you ni! :D

Kerol Aanuar said...

bukan jiwang tapi sedikit cintan! lalalala :P

Anonymous said...

sedikit cintan? perghh.
mane ade sikit.
terlebih lebih ada la.
haha :D

Kerol Aanuar said...

so jgn lupe..
belilah mee segera cap cintan!
hahahaha.. :p
yang ckp tuh mcm tak cintan jeh kan..
lalalalalala..

Anonymous said...

mrepek gile minah ni. hahha
sakit eh?
kesiaaaan

dieyla_NFBZ said...

mmg jiwang tp hak dia r nk wt pe pn..
blog dia..

Kerol Aanuar said...

hahahaha..
ileks2 dieyla..
die tuh mmg mcm tuh..
tapi dia baek sbenarnya..
tgok blog dia juga dieyla..
besh!! huhuhuhu..
troskan berhubung dan berkawan sesama kita
hehehehe

Umar Zakir Abdul Hamid said...

gile mamat ni dari dulu smpai skang jiwang
haha

Kerol Aanuar said...

cilakak ko umar! dah r masuk tak beri salam kan! huh! hahahaha..
mana ada..
umar jgn smpai aku bukak cite ko eh!
hahahaha

Umar Zakir Abdul Hamid said...

haha
kau jangan dibuka ape2 yang tiada berkaitan
tapi
cite ayah
agak touching
aku nak feeling je nih
nak berenang balik tak dapat la pulak
:'(
haha

Kerol Aanuar said...

hahaha..
kau takutkah umar? alaa
cite intro jeh pasai kau..
boleh kan.?!

Kerol Aanuar said...

owh terlupa..
nnti aku smpaikan salam kau pd pakcik hamid blakang umah aku tuh ea..
hahahahah

Post a Comment