RSS Feed

Quizzical!! lalalala

I don't even comb my hair
When I wake up in the morning
I've always been like that
My clothes are on the floor
And I just don't have the time to put them back

Ladida da da
Ladida da da

tidak mengapa. tak perlu kamu nak berhias-hias bila bangun pagi. kerana kamu tetap sebegitu rupa juga. tetap kelihatan tak hot macam saya. bilik bersepah-sepah. aduh peninglah macam ni. bilik saya tengok. kemas. bersih. cantik mata memandang. tiada pula baju bertaburan di atas lantai. macam ni lah baru di gelar bakal suami idaman. lalalalala. tetapi tidak mengapalah saya tetap sayang awak juga.

Is this what you truly want for a girlfriend?
Or am I just someone you find pretty cute for a good time?
Don't go breaking my heart
I think very deeply and I hold very dearly from the start

awak ingat saya main-main untuk bercinta dengan awak? awak ingat saya bercinta dengan awak sebab saya belum jumpa lagi yang lebih cantik dari awak? awak silap besar tentang itu. sebab saya cinta awak bukan sekadar untuk memenuhi masa lapang awak. betul awak. saya tidak akan hancurkan hati awak. saya tidak akan kecewakan hati awak. itu janji saya. cuma beri saya peluang untuk mencintai awak dengan sepenuh hati. tapi apa yang saya harapkan. tolonglah gosok gigi bila bangun pagi. itu sahaja yang saya minta. tak tahan bau nafas awak. saya nak cakap tapi takut. jadi saya tulis sahajalah. hahahahaha :P

So why do you still love me
I'm so useless in the kitchen
And my cuisine is lousy
It makes you want to curl
My toes are awfully huge
And I am not just the stuff that makes a girl

hahahahaha. saya dah agak dan saya dah tahu dah muka awak ni memang tidak boleh di harap di dapur. mesti dapur bersih macam dapur yang terdapat di kedai-kedai kan? cantik berkilat je. hahahahaha. nasib lah sekarang banyak kedai mamak 24 jam. kalau lapar boleh la pergi makan di sana. tetapi tidak mengapalah. saya tetap sayang awak. nanti kita beli bekalan mee segera banyak-banyak ya. senang bila darurat. hai cepatlah botak nanti. kena simpan duit dari sekarang untuk buat rambut palsu nanti. lalalalala. tapi botak pun nampak hot gak kan? berkilat dan bersinar bila di sinari mentari. cewahhh!! :D


Ladida da da
Ladida da da

Is this what you truly want for a girlfriend?
Or am I just someone you find pretty cute for a good time?
Don't go breaking my heart
I think very deeply and I hold very dearly from the start
So why do you still love me?


Pardon me ... I'm quizzical
Pardon me but I'm quizzical
Pardon me ... I'm quizzical

tiada maaf bagimu. tiada maaf bagimu. tiada maaf bagimu. hahahahaha.

I don't even call you baby
'Cause that's what I call my dog
It would have sounded funny and so strange
Don't expect me to be crawling over you
For maybe I am just a poor unromantic
Why do you still love me?
So why do you still love me?

kenapa anjing awak terlalu istimewa namanya? hahahahah. jangan panggil saya baby. jangan! jangan! hahahaha. padan muka siapa yang awak panggil baby itu. saya tak. saya tak. lalalala. awak tak romantik? tidak mengapa sebab saya bukan romantik sangat pun. saya pun tak pernak pergi kedai bunga beli bunga. sebab mak saya selalu pesan suruh beli pasu jeh bila saya pergi kedai bunga. eh? kenapa pelik sangat bunyi itu. dan betul saya tidak pernah beli bunga dan beri untuk sesiapa. bertuahlah sesiapa jika dapat. hahahaha. bunga orkid boleh?

sebenarnya lagu ini adalah lagu Juliet The Orange - Quizzical. apa makna quizzical eh? lalalala..quizzical bermaksud..cari dalam kamus! jangan malas-malas sangat. rajin-rajinlah tengok kamus kalau tak tahu. hahahaha.

1 lagi menulis!:

choco - dillo - lillo said...

meh, sy rajin nk link nih...

http://www.merriam-webster.com/dictionary/quizzical

Post a Comment