RSS Feed

10 tentang malam!! hehehehe

10 perkara di kala malam muncul ketika di rumah (cuti besh!!)

1) tengok buletin utama dulu. (sebenarnya tunggu berita sukan je)
2) tidur. awal lagi baru pukul 9.
3) sms rakan-rakan di mana lokasi.
4) mandi. kadang-kadang tak perlu.
5) futsal. (mak nk nak duit main futsal; kenapa ko nak main aku kena bayar? ; mak cantik lah!)
6) mesyuarat agung parlimen temerloh (ngeteh sampai kedai tomyam atau kedai budik tutup)
7) bandung barli ais! hahahahaha (sedap!)
8) sambung ngeteh kat oldtown/ al-jalal (on9 updatekan diri)
9) sambung lagi lepak depan 7-eleven.
10) subuh dan tidur. (kenapa tak buka pintu surau dulu baru balik? ; soalan rutin) hahahaha..



10 perkara di kala gelap gelita di kolej.

1) mandi dan kumpul tentera gerak serang kedai makan!
2) dapat hiburan semasa (sebab kat kolej tvv tiada! tapi din dah pasang kan?) hahahaha.
3) lepak dulu borak-borak awal lagi.
4) tengok assignment (awal lagi due-dated jumaat mggu depan ; mggu depan buat!)
5) pergi kacau orang ( selalu bilik bob,din,amar,udin ; tq eh slalu di kacau) hahahaha.
6) update bantuan makanan kat kiosk larut malam ( kang tengah-tengah malam lapar senang)
7) online dulu. ym! friendster! facebook! myspace! apa lagi? (hahahahaha)
8) lepak-lepak tulis kat sini. kalau ada masa dan ada benda nak conteng.
9) baca paper hari ni! tq kosmo! online sebab awal update.
10) subuh dan krohhh..krohhhh..krohhh (cilakak ko mr.akram tidow bapak bising!)hahahaha.

ngeteh = minum-minum lepak-lepak borak-borak gelak-gelak
orang johor panggil ngeteh gak kan?

kiosk larut malam = tolong laa da nyampah da tengok muka che mat! da laa tak kacak! hahahaha

0 lagi menulis!:

Post a Comment